Zeer slechte ervaring – opzegging wordt niet verwerkt! Sinds 2025 probeer ik mijn account op te zeggen, zowel via de website als per e-mail. Ondanks meerdere bevestigingen van mijn opzegging blijf ik facturen ontvangen. Inmiddels heb ik zelfs al twee facturen betaald voor een dienst die ik al lang niet meer wil gebruiken. Na talloze mails en opzeggingen kreeg ik vandaag opnieuw bericht dat mijn account is geblokkeerd. Terwijl ik dit al meerdere keren heb opgezegd! Ik ben er helemaal klaar mee! Ik eis een definitieve schriftelijke bevestiging dat mijn account is beëindigd, er niets meer doorloopt en ik geen facturen meer ontvang. Gebeurt dit niet, dan ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Het is ronduit absurd dat ik sinds 2025 bezig ben met iets wat na één opzegging geregeld had moeten zijn!
Nieuwste goedgekeurde reviews
Ontdek ervaringen van klanten en vind de reviews die voor jou van belang zijn.
Klantervaringen
2.862 reviewsI have been using SiteGround since 2024, and it has always been a phenomenal experience for me. Customer service is fantastic, the tech support is superior, and everything with them gives me the peace of mind and the safety and security I need. My most recent experience was about an issue with my email accounts, and the team handled it swiftly.
Request payment within office hour
Geïmporteerd van Trustpilot ↗Our payment marked at 16 Oct. We had updated credit card information before it. At 17:00 (our office hour), I checked still no completed payment. Just I can't do anything to complete. At about 20:30, we received email to state billing problem. We need to use offline time to handle. Could you please allow the payment to be settled in office time (or early 5 days)? Thank you for reply. There is no need to reach out team. And I accessed "contact us" link. It's only AI answer. If you can, please improve the billing processing.
Hi, Thank you for taking the time to write a review. We are sorry to hear about your experience with your premium plan. We do not see any recent support tickets associated with the email you provided. Please reach out to us through your Wix account and our team will be happy to help. Best, Jess
Wix Symphony — disappointing renewal and refund experience I’m very disappointed with how Wix Symphony handled my refund request. My Basic plan renewed for NZ$40 on October 10. I cancelled on October 16 and requested a refund, which Wix refused because its 14-day money-back policy applies only to the initial payment. In explaining the refusal, support cited daily background automations and meetings that continued running after renewal, along with a message I sent on October 16. I find it frustrating that automated activity was used to support their decision. According to Wix, approximately 300 of my 2,000 credits had been used, leaving around 85% unused. Despite that, they declined the refund. Support also apologised for its delayed response. Overall, this has left me dissatisfied with both the service and the handling of my complaint. Anyone considering Symphony should check the automatic renewal and refund terms carefully.
Hi Remo, Thank you for taking the time to write a review. We are sorry to hear about your experience with receiving a refund. We have reached out to you directly via Trustpilot to gather more information so we can look into this further. Please check your spam/junk folder in case it has been routed there. We look forward to hearing from you. Best, Miranda
I have been using Hostinger for a few years now, and I have never had any issues. The pricing is very competitive. The service is wonderful. I fully recommend them.
A customer needs good price, and services and there are all that I found with Hostinger.
Love the new experience with the combination of AI and humans. I used it several times this week to plan a client's move to a dedicated IP, and it took way less time than I expected.
I had spent hours on this problem, going through AI chat bots until I finally was able to contact a live person. This technical support person was the only person who stayed with me and helped me solve my problem.
Excellent company for hosting and creating your website and for your mails.
I’m a big fan of Siteground, moved most of my client sites here about 10 years ago after having a lot of trouble with GoDaddy support issues. Came to Siteground for the faster website service, stay for the better customer service.
Blijf ver weg !! 3 weken zonder managementportaal wegens…
Geïmporteerd van Trustpilot ↗3 weken zonder managementportaal wegens technische problemen. Geen toegang tot dns instellingen, telefonische support is een hel en geen antwoorden op emails.
The specialist knew exactly where to access my former chat and move the experience forward. It took just a few minutes and was very satisfactory.