Easy to create and modify a site.
Thank you, David, easy to create and easy to modify is exactly the experience we aim for! We are always here if you need us!
Ontdek ervaringen van klanten en vind de reviews die voor jou van belang zijn.
Easy to create and modify a site.
Thank you, David, easy to create and easy to modify is exactly the experience we aim for! We are always here if you need us!
Ik ben goed geholpen door Jordi Timmer. Er werd stap voor stap uitgelegd wat ik kon doen. Alles werkt weer.
Klanten service Ben snel terug gebeld en had topper aan de lijn die alles tot in de puntjes heeft opgelost. Chapeau!
Hi, Wat geweldig om te horen dat je zo snel bent teruggebeld en dat onze collega alles tot in de puntjes heeft kunnen oplossen! Daar doen we het voor! Bedankt voor je enthousiaste review en de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Stephan
Prima geholpen door de medewerker. Helaas lag het probleem bij de nieuwste update van Google, dus een oplossing voor mijn probleem is ver weg, maar de medewerker heeft alles uit de kast getrokken om me te helpen. Petje af!
Hi Harrie, Bedankt voor je mooie review en de 5 sterren! Wat jammer dat het probleem door de nieuwste update van Google nog niet opgelost is. Super om te horen dat onze collega alles op alles heeft gezet om je zo goed mogelijk te helpen. Je compliment geven we zeker door! Met vriendelijke groet, Stephan
Relatief snelle reactie op mijn vragen en verzoeken snel gehonoreerd. Zoals het hoort: top!
Hartelijk dank voor je fijne beoordeling en de 5 sterren!
Zeer goede wizard voor installatie. Bij problemen kan je heel vlot de helpdesk bereiken die je vriendelijk verder helpt. Perfecte service!
Zeer goede service en altijd beschikbaar om te helpen. Top bedrijf met top mensen.
Ik ben van een andere hostingpartij naar Vimexx overgestapt en ben inmiddels een aantal jaar klant. Tot nu toe ben ik erg tevreden over de service van Vimexx. Dat de prijzen omhoog gaan is logisch, daarbij is Vimexx nog steeds een van de goedkoopste hosting partijen van Nederland.
Het team van Hoasted denkt goed mee, werkt snel, is goed en snel bereikbaar.
Keanu heeft ons uit de brand geholpen door op een veilige en betrouwbare manier onze toegang te herstellen tot een door een kwaadwillig persoon uitgeschakeld systeem. Top Service!
Years as a customer, but a costly surprise and an unresolved billing error I’ve been a Mijndomein customer for a couple of years, but two experiences have made me lose confidence in them. I won’t be continuing after this billing year. Unexpected yearly charge, no flexibility: I cancelled two of my unused domains a week before its renewal date, which turned out to be too late under their one-month notice period. I wasn’t aware that missing that window would mean being billed a full year upfront, and I was charged € 339,83 for a service I no longer wanted. I asked customer service to cancel the invoice as a goodwill gesture, but they refused. I accept that I missed the deadline, but for a customer of several years, I’d expect at least some flexibility. It also wasn’t clear to me that renewals would be billed on a yearly basis. I’ve since seen other reviews where support cancelled a renewal on request, so there seems to be some room for discretion. That made the refusal in my case feel inconsistent. I’m also looking into whether this kind of automatic yearly renewal is in line with Dutch consumer rules on tacit renewals (the so-called Wet Van Dam), and I’d encourage other customers to check this for themselves. Double charge, still unresolved: Separately, I was charged twice the amount of € 52,63 for one domain in the same billing period. As of writing, this hasn’t been resolved. Verdict: Customer loyalty seems to count for little here. Check the renewal and cancellation terms carefully and set a reminder well ahead of time (they capitalize on this mistake). If the double charge is corrected, I’ll update this review.
Hi GS, I am sorry to hear that you have had this experience after being a customer for years. I would be happy to look into why you received a duplicate invoice and see if there is anything I can do regarding your cancellation and the associated invoice. Could you please provide me with more information via mijndomein.nl/reviewfeedback?
Daniël was to the point en regelde zelfs heel complexe domeinnaam verzoeken in no-time. Vriendelijke communicatie, snelle service. Waar kom je dat nou nog tegen? Hier dus...
Dank je wel voor de positieve woorden en natuurlijk voor de 5 sterren!
redemption fee within 2 days of expiration. Beware of their terms. they have all arbitrary rules far away from regular ones. like charging redemption fee as soon as domains expire. everywhere there are other 20 days and only last 5 days before deletion is charged.
Hi Aditya! Thank you so much for your review. I am first and foremost sorry to hear about your experience, and that it was not what you expected from us. I have tried getting in touch with you over the phone, as our team has investigated what happened here and I would like to offer an explanation and a way forward. I have sent an email where I explain the different process that applies to the domain in question here, given the nature of the domain, since the policies for the domain is out of one.coms control and hence why this happened. I hope to hear from you there, and that we can keep the conversation going. Wishing you the very best, Amanda one.com (http://one.com/)
Re: thong3 265396235 - customer support team has been very prudent, prompt and provided clear and detail information and instructions without fail