Hoe was jouw ervaring?

Help anderen de juiste hosting provider te kiezen.

Schrijf een review
Klantervaringen

Reviews van klanten

9 reviews voor je gekozen score

Wissen
Johan Van Der HeijdenKlantervaring
★ ★ ★ ★ ★
1/5Geïmporteerd van Trustpilot ↗

Om hier te kunnen in te loggen wilde ik…

Om hier te kunnen in te loggen wilde ik het email adres gewijzigd hebben omdat het oude niet meer in gebruik is.Nu heb ik al een kopie van mijn id toegestuurd zoals ze vragen om te wijzigen. Krijg ik keer op keer een mail van deze wordt niet gelezen u moet inloggen zoals eerder aangegeven kan dit niet. Dit bedrijf maakt het je zo moeilijk datje nietkunt opzeggen. Ik schort per heden de betaling op en ze laten maar een deurwaarder komen ik zal met smart wachten. Ga niet in zee met deze firma is voor levenslang!

Reactie van het bedrijf op Trustpilot

Hoi Johan, Je stuurt waarschijnlijk je kopie ID naar een no-reply e-mailadres. Wanneer je deze als bijlage bij een ticket doet kan je deze zonder problemen insturen. Voor een ticket hoef je overigens niet in te loggen. Mocht je willen dat we het via deze klacht oplossen dan ontvang ik graag meer informatie van je via https://www.mijndomein.nl/reviewfeedback. Dan zorg ik dat er op die manier eea in gang wordt gezet.

Tim CorneKlantervaring
★ ★ ★ ★ ★
1/5Geïmporteerd van Trustpilot ↗

€220 voor niks lichter

Niet de gratis domeinen accepteren bij betaling/selectie van een nieuw domein, ik kreeg een .store en .online gratis bij de aankoop van mijn standaard .nl/.com echter moest ik hier een jaar later €220 extra voor betalen. Afzetterij.

Reactie van het bedrijf op Trustpilot

Hoi Tim, Dat is een nare verrassing! Bij het aangaan van nieuwe producten krijg je altijd zichtbaar wat de kosten na verlenging zijn. Dit geven we aan in de shop, in de winkelwagen, op de factuur en in je account. Het is vervelend dat het voor je toch als een verrassing is gekomen zonder dat je hier actie op hebt kunnen nemen. Wil je mij via https://www.mijndomein.nl/reviewfeedback van meer informatie voorzien? Dan kijk ik graag voor je na of ik toch nog iets voor je kan betekenen.

Bas KempersKlantervaring
★ ★ ★ ★ ★
1/5Geïmporteerd van Trustpilot ↗

Waardeloos!

Wat een belachelijke voorwaarden gelden er bij dit bedrijf! Reactie daar op? Helemaal geen reactie op die van een chatbot na. 5 dagen van te voren opgezegd omdat ik er geen gebruik van maak maar schijnbaar moet dit al 30 dagen van te voren! Resultaat? Meteen een jaar lang betalen en dreigen met incassokosten wat een schofterig bedrijf is dit! Lees de voorwaarden mensen

Reactie van het bedrijf op Trustpilot

Hoi Bas, We hanteren inderdaad een opzegtermijn van 30 dagen. Dit om te voorkomen dat websites of domeinnamen onbedoeld offline gaan. Als je via https://www.mijndomein.nl/reviewfeedback ons van meer informatie voorziet, dan kijk ik graag voor je mee of ik hierin nog iets voor je kan betekenen.

Joel TahaparyKlantervaring
★ ★ ★ ★ ★
1/5Geïmporteerd van Trustpilot ↗

Bizar deze prijsstijging en wat een…

Bizar deze prijsstijging en wat een onvriendelijke en onpersoonlijke klantenservice, kom op Dion Goudkuil dit kan veel beter….ik ben in ieder geval weg naar mijnhost.nl … veel goedkoper. Later Dion

Reactie van het bedrijf op Trustpilot

Hoi Joel, Ik ben niet Dion, maar pak het graag voor je op. Via Google heb ik al gevraagd of je meer informatie wilt geven via mijndomein.nl/reviewfeedback zodat ik eea voor je na kan gaan.

ClaudiaKlantervaring
★ ★ ★ ★ ★
1/5Geïmporteerd van Trustpilot ↗

De prijs gaat heel snel hard omhoog

De prijs gaat idioot hard omhoog. Ik ben vaste klant en betaal nu sinds het begin bijna drie keer de prijs. Ik ga nu weg daar. Onaardige klantenservice ook

Reactie van het bedrijf op Trustpilot

Hoi Claudia, Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Ik wil graag met je meekijken hoe de communicatie is gegaan. Wil je mij hiervoor meer informatie geven via mijndomein.nl/reviewfeedback? Prijsaanpassingen proberen we te voorkomen, maar we zijn soms gedwongen om dit toe te passen door de kosten van onze leveranciers. Met een wijziging proberen we wel altijd of we je ook wat extra's in het pakket kunnen geven zodat je er ook iets voor terug krijgt.

GSKlantervaring
★ ★ ★ ★ ★
1/5Geïmporteerd van Trustpilot ↗

Loyal customer for years, but two recent experiences have made me lose confidence in them.

Years as a customer, but a costly surprise and an unresolved billing error I’ve been a Mijndomein customer for a couple of years, but two experiences have made me lose confidence in them. I won’t be continuing after this billing year. Unexpected yearly charge, no flexibility: I cancelled two of my unused domains a week before its renewal date, which turned out to be too late under their one-month notice period. I wasn’t aware that missing that window would mean being billed a full year upfront, and I was charged € 339,83 for a service I no longer wanted. I asked customer service to cancel the invoice as a goodwill gesture, but they refused. I accept that I missed the deadline, but for a customer of several years, I’d expect at least some flexibility. It also wasn’t clear to me that renewals would be billed on a yearly basis. I’ve since seen other reviews where support cancelled a renewal on request, so there seems to be some room for discretion. That made the refusal in my case feel inconsistent. I’m also looking into whether this kind of automatic yearly renewal is in line with Dutch consumer rules on tacit renewals (the so-called Wet Van Dam), and I’d encourage other customers to check this for themselves. Double charge, still unresolved: Separately, I was charged twice the amount of € 52,63 for one domain in the same billing period. As of writing, this hasn’t been resolved. Verdict: Customer loyalty seems to count for little here. Check the renewal and cancellation terms carefully and set a reminder well ahead of time (they capitalize on this mistake). If the double charge is corrected, I’ll update this review.

Reactie van het bedrijf op Trustpilot

Hi GS, I am sorry to hear that you have had this experience after being a customer for years. I would be happy to look into why you received a duplicate invoice and see if there is anything I can do regarding your cancellation and the associated invoice. Could you please provide me with more information via mijndomein.nl/reviewfeedback?

GemmaKlantervaring
★ ★ ★ ★ ★
1/5Geïmporteerd van Trustpilot ↗

Gaan niet netjes om met hun klanten

Ik had mijn domeinnaam opgezegd en toen moest ik toch ineens betalen. Daarna had ik betaald en nu krijg ik ineens een herinnering dat ik moet betalen, terwijl ik al betaald had, maar nu blijkt dat dat niet goed verwerkt is. Dat vond ik al onprofessioneel, maar nu gaan ze mij €40 euro extra rekenen en moet ik ipv €19,95 ineens €59,95 betalen. Ik vind het werkelijk waar een belachelijk bedrijf en ze reageren ook niet snel en heel onvriendelijk. Ik zou het bedrijf nooit aanraden en ga niet weer terug!!

Reactie van het bedrijf op Trustpilot

Hoi Gemma, Een factuur krijgen nadat je hebt opgezegd klinkt als te laat opgezegd, maar ik kijk graag voor je mee wat er aan de hand is. Uiteraard kijk ik ook mee of ik iets aan de extra kosten kan doen. Wil je mij via mijndomein.nl/reviewfeedback voorzien van meer info?

K.Klantervaring
★ ★ ★ ★ ★
1/5Geïmporteerd van Trustpilot ↗

Enorme prijsverhoging, geen reactie en opzeggen lijkt onmogelijk

Ik heb bij Mijndomein slechts 2 domeinen lopen: alleen de domeinnamen voor mijn e-mailadres en website, dus zonder hosting. Tot mijn verbazing is het bedrag ineens enorm verhoogd naar € 107 per maand. Voor alleen twee domeinnamen vind ik dat een bizarre prijsstijging. Daar komt bij dat mijn bedrijf per 31 december 2024 al niet meer bestaat. Ik maak geen gebruik meer van de diensten en wil mijn domeinen daarom graag opzeggen. Ruim een maand voordat de nieuwe termijn inging, heb ik Mijndomein al per e-mail gevraagd waarom de prijs ineens zo sterk was gestegen. Daar kreeg ik geen antwoord op. Vervolgens heb ik het contactformulier op de website ingevuld, waarin ik aangaf dat ik geen reactie kreeg op mijn e-mail en dat ik mijn abonnement graag wilde beëindigen omdat mijn bedrijf niet meer bestaat. Ook daarop heb ik geen reactie ontvangen. Inmiddels heb ik opnieuw geprobeerd contact op te nemen, maar nu krijg ik zelfs automatische e-mails dat mijn berichten niet aankomen. Hoe moet je als klant op deze manier je abonnement opzeggen?? Uiteindelijk heb ik de factuur maar betaald, omdat ik door mijn burn-out al genoeg aan mijn hoofd heb en deze situatie me enorm veel stress oplevert. Dat betekent echter niet dat ik het ermee eens ben. Ik vind het bijzonder onredelijk dat ik blijf betalen voor diensten die ik niet meer nodig heb, terwijl mijn pogingen om op te zeggen en uitleg te krijgen onbeantwoord blijven. Ik wil dat Mijndomein eindelijk contact met mij opneemt, mijn opzegging correct verwerkt en mijn situatie serieus neemt. Daarnaast wil ik graag mijn geld terug voor de periode waarin ik geen gebruik meer maak van de diensten. Ik hoop dat Mijndomein via deze review op Trustpilot wél reageert, want via de gebruikelijke contactkanalen lijkt het onmogelijk om iemand te bereiken. Ik wil dit graag op een nette manier oplossen, maar daarvoor moet er wel iemand reageren.

Reactie van het bedrijf op Trustpilot

Hoi K, Wat vervelend om te lezen. Via een ticket of chat hoor je geholpen te worden, dus ik kijk graag mee waarom je geen reactie hebt ontvangen en uiteraard of ik nog iets voor je kan betekenen. Wil je mij via mijndomein.nl/reviewfeedback van meer informatie voorzien? Opzeggen gaat overigens via https://mijnaccount.mijndomein.nl/pakketten. - Kies de domeinnaam/domeinnamen waarover het gaat - Klik op opzeggen - Geef eventueel de reden door - Klik op opzeggen bevestigen Voor de meelezers goed om te weten: Domeinnamen betaal je per jaar, niet per maand.

Ontdek het aanbod

Diensten en pakketten

Bekijk wat Mijndomein aanbiedt en welk pakket bij je past.

Web hosting

2 pakketten

Prijzen en specificaties komen van de website van de aanbieder of worden door het bedrijf aangeleverd. Bij door Hostmarkt opgezochte pakketten vermelden we de bron en controledatum. Een maandgemiddelde is geen maandelijkse facturatie. ‘Onbeperkt’ kan onder een fair-usebeleid vallen. Niet vermelde specificaties zijn niet bevestigd. Controleer vóór je bestelt de actuele beschikbaarheid, prijzen en voorwaarden op de website van de aanbieder. Je sluit je overeenkomst rechtstreeks met de aanbieder.

Verwante bedrijven

Vergelijkbare hosting providers

Actiefhost

Geclaimd Geverifieerd Uitgelicht België

Belgische hostingprovider voor websites, WordPress, professionele e-mail en VPS, met hulp bij de overstap.

★ ★ ★ ★ ★
5,0 / 5 · 27 reviews
Vanaf
€ 3,33/maand
Excl. btw
Maandgemiddelde · Jaarlijks gefactureerd

AlfaNet bv

Niet geclaimd België

Belgische aanbieder van webhosting, domeinnamen en servers, met aanvullende diensten voor websites en webshops.

★ ★ ★ ★ ★
5,0 / 5 · 1 reviews
Vanaf
€ 1,21/maand
Btw niet vermeld
Maandgemiddelde · Introductieprijs voor het eerste jaar · AlfaHosting, onderdeel van AlfaNet

Allround Hosting

Niet geclaimd Wereldwijd

Allround Hosting richt zich op WordPress en WooCommerce, met hosting, testomgevingen en managed oplossingen.

★ ★ ★ ★ ★
5,0 / 5 · 3 reviews

EK-Hosting

Niet geclaimd Nederland

EK-Hosting biedt webhosting, VPS en colocatie voor particulieren en bedrijven.

★ ★ ★ ★ ★
5,0 / 5 · 12 reviews
Vanaf
€ 2,00/maand
Incl. btw
Maandgemiddelde · Gepubliceerd jaarbedrag