Kun aloitin verkkosivustoni rakentamisen, en ollut tietoinen siitä, että tekoälyavusteisella Harmony-editorilla tehdyt sivupohjat eivät tue monikielisiä verkkosivustoja. Minulta kului kokonainen työpäivä sen selvittämiseen, miksi Wix Multilingual -sovelluksella hallintapaneelissa lisäämäni erikieliset sisällöt eivät näkyneet editorissa eivätkä myöskään julkaistulla sivustolla.
Jos haluan toteuttaa kolmikielisen verkkosivuston, minun on siis aloitettava työ alusta käyttäen toista sivupohjaa. Tämä tarkoittaa useiden päivien työn menettämistä. Lisäksi jo maksamaani Premium-tilausta ei hyvitetä.
Olisin toivonut, että tästä Harmony-editorin merkittävästä rajoituksesta olisi kerrottu selkeästi jo sivuston rakentamista aloitettaessa. Kokemukseni perusteella en voi suositella Wixiä käyttäjille, jotka haluavat luoda monikielisen verkkosivuston mahdollisimman vaivattomasti.
I would give less than 1 if I could. I have asked multiple times for my “money back guarantee” refund, so let’s see if it happens.
Reactie van het bedrijf op Trustpilot
Hi there,
Thank you for taking the time to write a review. We are sorry to hear about your experience. Please reach out to Wix Support through your account and our team will be happy to help.
Best, Liam
Don't ever sign up for a domain or pay for an account. Even if you delete your account, disable it, or cancel your subscription, they will still charge you under the table and not refund you. You also can't contact customer service and get hit with an AI service instead.
Reactie van het bedrijf op Trustpilot
Hi there,
Thank you for taking the time to write a review. We are sorry to hear about your experience. Please reach out to Wix Support through your account and our team will be happy to help.
Best, Liam
We chose not to auto renew our services with WIX, somehow through adding on a service, the whole auto renew was switched on. £230 was charged to a small charity. No transparency or communication.
The matter was not dealt with in a reasonable way. Wix were high handed in their approach.
Reactie van het bedrijf op Trustpilot
Hi there,
Thank you for taking the time to write a review. We are sorry to hear about your experience with receiving a refund. We have located your account and will be reaching out to you directly to offer our assistance.
Best,
Liam
Build a webshite with Wix they said.... Never again.
Join today, and you can receive such perks as:
- Domains that renew 30+ days before they're due to, with no way to get a refund....Even if you haven't used the site in over a year!
- Basic features.... at a premium price.
- A website you can only access meaningful information from a desktop computer.
- AI Agents imitate empathy skills that rival Mother Theresa, but can't actually help you with anything.
- Upsells after you've confirmed three times that you want to cancel.
- Agents that go out of their way to make sure they do not resolve your issue, even though they can!!
- Impossibly complex features that would take a post graduate to understand and implement correctly.
So if you've given up on building an internet presence, or just want to waste hours of your time 'resolving issues' with AI, or want to burn money for little to no return....
....choose wix.
Reactie van het bedrijf op Trustpilot
Hi there,
Thank you for taking the time to write a review. We are sorry to hear about your experience. Please reach out to Wix Support through your account and our team will be happy to help.
Best, Liam
Arsim Sejdijaj
Sehr schlechte Erfahrung mit Wix.com. Absolut nicht empfehlenswert!
Ich bin wirklich sehr enttäuscht von Wix.com. Ich habe mehrfach bezahlt und wurde sogar doppelt belastet. Bis heute wurde mir das Geld weder zurückerstattet noch gutgeschrieben.
In dieser Zeit befand ich mich sogar in Haft und hatte überhaupt keine Möglichkeit, meinen Vertrag rechtzeitig zu kündigen. Trotz dieser aussergewöhnlichen Situation zeigte Wix.com keinerlei Verständnis oder Kulanz.
Ich habe die Situation erklärt, aber es wurde keine faire Lösung gefunden. Stattdessen blieb ich auf den zusätzlichen Kosten sitzen.
Ich fühle mich als Kunde wirklich abgezockt und unfair behandelt. Für mich ist das eine absolute Frechheit!
Ich kann jedem nur dringend davon abraten, bei Wix.com einen Vertrag abzuschliessen. Überlegt euch gut, bevor ihr dort eure Zahlungsdaten hinterlegt oder ein Abonnement abschliesst.
Ich persönlich werde Wix.com nie wieder nutzen und kann diesen Anbieter aufgrund meiner Erfahrungen absolut nicht weiterempfehlen.
Nie wieder Wix.com!
Awful AI tool to "fix" technical issues. I highly don't recommend. The tool sent me around in loops and offered "I will end this call now" at least 10 times. I repeated to request speaking to a real person. The links did not work.
Reactie van het bedrijf op Trustpilot
Hi there,
Thank you for taking the time to write a review. We are sorry to hear about your experience. Please reach out to Wix Support through your account and our team will be happy to help.
Best,
Jess
**Update: Four hours to escalate a complaint, rude customer service and still no response from Wix.**
Following my original review, I attempted to escalate my complaint directly with Wix. What followed was an astonishingly poor customer service experience.
It took approximately four hours simply to get my complaint escalated. During that time, calls were repeatedly disconnected, members of the customer service team were rude and dismissive, and one representative actually raised their voice and shouted at me.
For a company charging customers for a supposedly premium Business VIP service, this is completely unacceptable.
Eventually, I managed to escalate the complaint formally. However, Wix has still not responded.
To make matters worse, a Wix representative named Liam publicly replied to my original Trustpilot review, stating that he would be in touch. That contact has never materialised either.
So not only has Wix failed to explain why a previously available feature now requires an additional subscription, but its customer service team has also failed to handle my complaint professionally or follow through on its own assurances.
I have been a paying customer for years, and this experience has seriously undermined my confidence in the company.
**What exactly is the point of paying for Business VIP when even a formal complaint cannot be handled properly?**
I would welcome an actual response from Wix rather than another public assurance that nobody follows up on.
Reactie van het bedrijf op Trustpilot
Hi there,
Thank you for taking the time to write a review. We are sorry to hear you are still experiencing difficulties. We did reach out previously through Trustpilot but were unable to connect.
We have sent you another message directly to gather the information we need to look into this further. Please check your Trustpilot inbox as well as your spam or junk folder in case it was filtered there.
We look forward to hearing from you.
Best,
Jess
EK-Hosting biedt webhosting, VPS en colocatie voor particulieren en bedrijven.
★★★★★
5,0 / 5 · 12 reviews
Vanaf
€ 2,00/maand
Incl. btw
Maandgemiddelde · Gepubliceerd jaarbedrag
Jouw privacy, jouw keuze
We gebruiken noodzakelijke cookies om deze website te laten werken. Met jouw toestemming gebruiken we ook optionele cookies en vergelijkbare technologieën om je ervaring te verbeteren en extra websitediensten aan te bieden. Je kunt optionele cookies aanvaarden of weigeren en je keuze op elk moment aanpassen via de cookie-instellingen. Privacybeleid